بازی فکری یکی از بهترین چیز‌ها برای آموزش کودکان مخصوصا برای مدرسه است زیرا کودک علاوه بر سرگرمی میتواند کلی نکته و آموزش از بازی فکری بدست بیاورد.

امروزه هم مدیران مدرسه‌ها نیز برای دانش‌آموزان خود بازی‌فکری و آموزش خریداری میکنند تا بتوانند دانش‌آموزان به راحتی درس‌ها را متوجه بشوند.

بازی فکری ویژه مدارس :

در سال 2015، تحقیقات نشان داد که بازی فکری ویژه مدارس می‌توانند به طور مستقیم با بهبود استدلال، یادگیری کلامی و همچنین تکمیل وظایف روزانه در مطالعه بیش از 7000 شرکت‌کننده مبتلا به آلزایمر مرتبط باشند.

این مطالعه نشان داد که تغییرات در افرادی که حداقل پنج بار در هفته بازی‌های فکری و آموزشی برای تقویت مغز را انجام می‌دهند آشکارتر است – اگرچه باید توجه داشت که این مطالعات نسبتاً کوچک هستند و نمی‌توان آن‌ها را شواهد قطعی از توانایی بازی‌های تمرین مغز برای بهبود در نظر گرفت.

بازی فکری خلاقیت دانش‌آموزان را تشویق کنید، نکته ای که در مورد کودکان وجود دارد این است که اگر یک فرصت به آنها بدهید، رنگ های خلاقانه خود را در همه جا می ریزند.

بهبود دامنه توجه یکی دیگر از مزایای بازی‌های فکری و آموزش است که باعث بهبود دامنه توجه تمرکز می‌شود – مهارتی که مطمئناً می تواند به زندگی شخصی و حرفه ای شما منتقل شود.

بازی‌های فکری آموزشی همچنین بر کمک به شما برای بهبود زمان واکنش با چالش‌های زمان‌بندی شده توجه و توانایی شما برای واکنش سریع و دقیق تمرکز می‌کنند.

البته، باید توجه داشت که همیشه به موقعیت‌های فیزیکی که در آن واکنش سریع ضروری است منجر نمی‌شود، اما زمانی که صحبت از تصمیم‌گیری کارآمدتر و با اطمینان بیشتر به میان می‌آید، می‌تواند مفید باشد.

 

نمایش 1–12 از 66 نتیجه

10 برچین

1,200,000 تومان
۱۰ برچین یک بازی گروهی شاد و پر هیجان است که در آن کودکان به طور غیر مستقیم جمع ذهنی

الفبای آهنربایی فارسی

3,200,000 تومان
الفبای آهنربایی فارسی در بر گیرنده‌ی تمامی اَشکال حروف الفبای فارسی به صورت مغناطیسی، یک تخته‌ی دو طرفه و کارت‌های

بسته ریاضی کلاس اول دبستان

1,650,000 تومان
در این بسته تقریباً تمام وسایلی که دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی برای درس ریاضی خود به آن‌ها احتیاج دارند، گنجانده